Odp: Re: Re: [Karty] iluzoryczna promocja

Roman Habrat Roman.Habrat at asseco.pl
Thu Mar 2 12:26:52 CET 2006

PG - zapisano w dniu 2006-03-02 12:03:06:
> RH:
>
> a ja to widzę tak. spłacających w terminie odsetki walą. więc wiadomo
> że wybiorą najniższą opłatę kosztem większych odsetek. natomiast
> kredytujący się, chcąc skorzystać z niższych odsetek są dodatkowo
> karani wyższą opłatą. a powinno się zachęcać do kredytowania się i
> nagradzać za to, czyli niższe odsetki = niższa opłata.

A kto byłby skłonny wybrać wariant "wyższe odsetki = wyższa opłata"?
Po co komu taka oferta?

Teraz druga sprawa: dlaczego piszesz "dodatkowo karani"?
Przecież odsetki są rodzajem opłaty za korzystanie z pieniędzy banku,
a nie karą. I teraz kredytując się, ma się wybór: albo się płaci
jakieś odsetki i jakąś opłatę roczną, albo się płaci niższe odsetki
(co jest korzyścią dla kredytującego się) i wyższą opłatę roczną
(co jest opłatą za korzyść).