[Karty] Millennium KK

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Thu Jun 22 15:36:56 CEST 2006

hi
orientuje się ktoś może jakich restrykcji się spodziewać przy
opóźnionej o 1 dzień spłacie?
oczywiście "opłata za obsługę nieterminowej płatności" 40 zł (hehe
opłaty karnej nie wolno, no to inaczej ją nazwiemy). Ale co z
odsetkami? Z grubsza chodzi mi o to, czy odsetki które się pojawią na
wyciągu najbliższym, to będą już wszystkie, czy też one się będą
liczyć już bezustannie? także od kwoty która nie była jeszcze do
spłaty, bo została "wygenerowana" po dacie wyciągu?
jako że zawsze spłacam w GP to nie mam doświadczenia jak to się
odbywa, a jeden taki durny bank na P. rodem z ciepłych krajów wysłał
mi przelew dzień później niż powinien i nie wiem jak obliczyć
całkowitą kwotę, której będę się domagał w reklamacji w ramach
pokrycia spowodowanych szkód.

PG