Re: [Karty] Weekendowo w temacie podpisów

ankagb at poczta.onet.pl ankagb at poczta.onet.pl
Tue Jun 20 10:58:08 CEST 2006

An HTML attachment was scrubbed...
-------------- next part --------------
>A po wczorajszym reportażu na temat PZU chyba zamknę wszystko co mam w
>Millennium :)
>
>PG

Nie strzymałam. Ten "reportaż" winien byc instruktażem dla młodych
dziennikarzy jak NIE NALEŻY robić reportaży. Błąd na błędzie, spiskowa
teoria dziejów, teza o publikacji "tajnych" i ujawnionych właśnie przez TVN
dokumentów, które każdy dziennikarz ma od komisji śledczej od kilku
miesięcy, nieznajomość podstawowych faktów, mylenie wartości aktywów (drobny
błąd - o 10 mld zł) z wartością firmy. Tak się robiło za najlepszych czasów
peerelu reportaże z tezą. A teraz słyszę jakiegoś Leppera, który chwali
reportaż, choć go nie widział...