[Karty] fortis przegina - visa - reklamacja

Piotr J. Ochwal piotr.ochwal at gmail.com
Mon Jun 19 21:36:36 CEST 2006

> A u mnie przed chwilą był kurier z umową z Fortisa i odjechał z
> podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, w której roiło się od
> błędów, a na dodatek Państwo z Fortisa nie byli uprzejmi składając
> podpisy umieścić na umowie jakiejkolwiek daty - tak więc umowa miała być
> zawarta w bliżej nieokreślonym dniu.

Przecież ta kopia umowy była dla Ciebie. Fotis do dzisiaj nie ma ani
kopii umowy ani nawet wniosku który nosiłby mój podpis. Ma tylko
moje oświadczenie, że otrzymałem umowę. Jakąś tam bliżej nieokreśloną.
Pole na numer umowy było puste więc wspólnie z kurierem
przekresliliśmy je dwoma poziomymi liniami.
--
pjo