[Karty] fortis przegina - visa - reklamacja

Marek Jedziniak mjedz at net26.pl
Mon Jun 19 21:08:36 CEST 2006

Adrian Kurowski napisał(a):
> From: "Piotr J. Ochwal" <piotr.ochwal at gmail.com>

> No patrz, do mnie tyż... ale tak jak Ty uzbrajam się w cierpliwość :)

A u mnie przed chwilą był kurier z umową z Fortisa i odjechał z
podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, w której roiło się od
błędów, a na dodatek Państwo z Fortisa nie byli uprzejmi składając
podpisy umieścić na umowie jakiejkolwiek daty - tak więc umowa miała być
zawarta w bliżej nieokreślonym dniu.
A chciałem na wyjazd na wakacje mieć zapasową kartę...

Pozdrawiam

Marek