Re: [Karty] Weekendowo w temacie podpisów

Piotr J. Ochwal piotr.ochwal at gmail.com
Mon Jun 19 11:17:22 CEST 2006

> tia... na miejscu angoli i irlandczyków zacząłbym się niepokoić...

Chodziło mi o to, że od 1939 r. (a może i wcześniej) mamy jeden wielki
folwark, którego polityka stanowi wypadkową interesów różnych służb
specjalnych. Skoro nawet prezydenci ułaskawiają przestępców i w
świetle jupiterów twierdzą, że "nawet nie czytali akt", to znaczy, że
decyzję podjął kto inny, a "prezio" ją tylko grzecznie wykonał.
Sapienti sat.
--
pjo