[Karty] fortis przegina - visa - reklamacja

Grzegorz Podsiadło empeg at podspodem.art.pl
Sun Jun 18 22:40:44 CEST 2006

Witam,

mam prośbę - wybieram się jutro z moją Panią do Fortis-a złożyć
reklamację na dwa obciążenia transakcji VE które nie powinny się
pojawić, i będę wdzięczny Wam za informacje jak z nimi gadać. Sytuacja
jest taka: dwie próby zapłacenia VE kartą w sklepie, obie nieudane, w
efekcie płatność gotówką. Obie próby pojawiły się jako obciążenia - a
nie powinny. Pani moja zadzwoniła na (dez)infolinię Fortis-a i
usłyszała że u nich w systemie jest wszystko dobrze, i ma to załatwiać
ze sklepem! Jako iż kłóci się to bardzo z moją wiedzą dotyczącą
rozwiązywania takich spraw proszę Was o potwierdzenie iż infolinia się
myli, i jakie są w tej chwili procedury reklamowania takich
transakcji. Bo jeśli dobrze pamiętam po prostu składa się reklamację
typu http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/reklamacja_visa.pdf
i dalej bank się martwi.

--
empeg