[Karty] papa o bankomatach

Piotr J. Ochwal piotr.ochwal at gmail.com
Sun Jun 18 21:24:34 CEST 2006

> Mam nadzieję, że cashback zmieni diametralnie tą sytuację. Natomiast
> bankomaty rozszerzą gamę oferowanych usług i nie będą służyły tylko do
> wypłaty gotówki.

Hehe - na Piazza del Citta Leonina w Rzymie jest bankomat, który służy
do wszystkiego, tylko nie do wypłaty gotówki. Na drzwiach
pomieszczenia bankomatowego jest duży napis NO CASH i przekreślone
banknoty :) A turyści i tak włażą i się męczą, bo się nie da wybrać
innego języka niż włoski. Żeby było śmieszniej - na bankomacie jak byk
stoi "prelievi" (czyli: wypłaty ;)