[Karty] Re: Fotokarta Fortis (banku)

Rafal Rajczuk rafalr at bigmail.pl
Thu Jun 8 08:54:36 CEST 2006

> Przed chwilą zadzwoniła do mnie pracowniczka oddziału w Łodzi, gdzie w
> 2002 roku otwierałem e-pakiet, aby mnie poinformować, że oni
> kontaktowali się z Filią w Katowicach i filia twierdzi, że wogóle u
> nich nie byłem i że nie mają żadnego dokumentu wprowadzającego zmiany
> w danych osobowych.
>
> Pewnie mi się to wszystko śniło.
>
> Czy ten parabank jest poważny? Zna ktoś numer telefonu do Prezesa
> Zarządu? Bo powoli tracę cierpliwość.

Ja niedawno przechodziłem procedurę zmiany adresu korespondencyjnego w Pekao
SA (nie pytajcie dlaczego mam tam jeszcze konto :) ). Złożyłem pisemną
dyspozycję zmiany zgodnie z procedurą banku. Wszystko fajnie, ale po pewnym
czasie i po obfitej wymianie korespondencji dowiedziałem się ku swemu
zdziweniu, że tak naprawdę złożyłem dyspozycję dotyczącą jedynie usługi
dostępu via Internet - Pekao24. W związku z tym karta kodów jednorazowych
przyszła na nowy adres korespondencyjny, wyciągi idą na stary adres
korespondencyjny a wznowiona karta Maestro poszła na adres zameldowania.
Czyli mam teraz 3 rózne miejsca odbioru korespondencji z Pekao. :)

Bez ponownej wizyty w banku sytuacji nie da się wyprostować...

Rafał