[Karty] visa money pl wbk bz ludnosc bordello cd...

Dawid Kulbicki dave at karty.info
Wed Jun 7 14:42:01 CEST 2006


Dawid Kulbicki napisał(a):
> Wysłałem zapytanie do rzecznika klienta. Ciekawe co odpowie.
[ciach treść...]

Myślałem, że sprawa karty money.pl jest już załatwiona, ale okazuje się 
że nie bardzo.
Pani rzecznik klienta BZWBK raczyła odpowiedzieć na mojego emaila po 15 
dniach (sic!). Ale nic to, lepiej późno niż wcale (w tym wypadku chyba 
lepiej by było wcale). Otóż okazuje się, że cytuje:

 > Szanowny Panie,
 >
 > Dziękuję za maila i zawartą  w nim opinię.
 > Odpowiadając na poruszoną przez Pana kwestię chciałabym przekazać, iż
 > informacje odnośnie zwolnienia z opłaty dzięki wykonaniu 5 transakcji dla
 > karty Visa Money znajdują się w Regulaminie promocyjnym ( nie jest to 
stały
 > element cenowy tej karty).
 >
 > Są to promocyjne warunki i klient podpisując umowę podpisuje także 
Regulamin
 > promocji, który zwalnia klienta z opłaty za wydania karty, wprowadza
 > oprocentowanie 0% przez 3 miesiące oraz sankcjonuje zwolnienie z opłaty w
 > kolejnych latach przy wykonaniu 5- ciu transakcji w miesiącu.
 >
 > Jest mi niezmiernie przykro, iż w Oddziale pracownik nie udzielił Panu
 > wyczerpujących informacji.
 > Serdecznie za ten fakt przepraszam
 > W załączeniu przesyłam wspomniany wyżej Regulamin.
 >
 > Mam nadzieję, iż przekazane informacje okażą się dla Pana 
satysfakcjonujące.
 >
 > z poważaniem
 >
 > Anna Nowak
 > Rzecznik Klienta

To już zaczynają być jaja. Ktoś się walnął i nie potrafi naprawić 
swojego błędu.
Czy im się wszystkim wydaje, że klienci to idioci.
Poniżej moja odpowiedź i treść osławionego regulaminu promocji:

"Szanowna Pani

Dziękuję za udzielenie odpowiedzi. Niestety pracownik nie miał szans na 
udzielenie satysfakcjonującej mnie odpowiedzi, ponieważ regulamin 
promocji został wprowadzony po mojej wizycie w oddziale. W regulaminie 
zostało zawarte stwierdzenie, iż: "Promocja dotyczy wyłącznie głównych i 
dodatkowych  płatniczych kart kredytowych BZ WBK S.A. wydawanych przy 
współpracy z portalem Money.pl, co do których Bank -- w okresie od  24 
maja do 31 lipca 2006 roku -- podejmie pozytywną decyzję o wydaniu ich 
wnioskodawcy".

W związku z powyższym chciałbym zapytać jaka jest sytuacja klientów, 
którzy otrzymali pozytywną decyzję o wydaniu karty money.pl przed dniem 
24 maja 2006 r.? Należy podkreślić, iż portal money.pl od momentu 
wprowadzenia do oferty karty money.pl obiecywał zwolnienie z opłaty od 
13 miesiąca używania karty, pod warunkiem dokonania 5 transakcji 
bezgotówkowych w miesiącu (przy pomocy swoich konsultantów oraz tabeli 
opłat i prowizji dostępnej na stronie internetowej).

Proszę o zajęcie stanowiska w tej sprawie.

Z poważaniem

Dawid Kulbicki "


"Regulamin promocji cenowej karty kredytowej Visa Money


1.	Promocja dotyczy wyłącznie głównych i dodatkowych  płatniczych kart 
kredytowych BZ WBK S.A. wydawanych przy współpracy z portalem Money.pl, 
co do których Bank -- w okresie od  24 maja do 31 lipca 2006 roku -- 
podejmie pozytywną decyzję o wydaniu ich wnioskodawcy.

2.	W ramach promocji do nowo wydanej karty kredytowej Visa Money 
Posiadacz / Użytkownik  uzyskuje :
-	A) Zerowe oprocentowanie od wykorzystanego limitu  kredytowego dla 
głównej karty kredytowej w okresie nie dłuższym niż 3 miesiące liczone 
począwszy od dnia podjęcia pozytywnej decyzji kredytowej  o przyznaniu 
tego limitu,
-	B) zwolnienie z naliczenia rocznej opłaty za używanie głównej karty 
kredytowej należnej za pierwszy rok ważności
-	C) Brak naliczenia opłaty miesięcznej dla głównej i dodatkowej karty 
kredytowej za dany miesiąc kalendarzowy należnej po dwunastym miesiącu 
używania karty, pod warunkiem dokonania w miesiącu poprzednim 5 
transakcji bezgotówkowych przy użyciu którejkolwiek z kart  wydanej do 
konta karty Kredytowej objętej  niniejszą promocją.


3.	Za transakcję:
-	bezgotówkową  uznaje się każdą transakcję dokonana przy użyciu kart 
objętych niniejszą promocją w dowolnym terminalu POS na terenie kraju 
lub za granicą
-	gotówkową uznaje się każdą wypłatę gotówkową w dowolnym bankomacie w 
kraju lub za granicą przy  użyciu kart objętych niniejszą promocją

4.	Promocja nie może być łączona z innymi promocjami, które dotyczą kart 
kredytowych wydawanych przez BZ WBK S.A.

5.	Wszelkie reklamacje dotyczące promocji mogą być składane przez 
klientów w formie pisemnej, listem poleconym na adres: Bank Zachodni 
WBK, Departament Wsparcia Operacyjnego, Zespół Obsługi, pl. Andersa 5, 
61-897 Poznań, z dopiskiem "Promocja kart kredytowych". Reklamacje 
powinny zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Klienta, numer karty 
lub numer rachunku karty, jak również opis i wskazanie przyczyny reklamacji.



Bank Zachodni WBK S.A					Klient

.........................................				 
.............................................
(miejsce, data i podpis)						(miejsce, data i podpis)
"


-- 
Dawid


More information about the Karty mailing list