[Karty] Re: Fotokarta Fortis (banku)

Piotr J. Ochwal karty at ochwal.net
Tue Jun 6 15:37:52 CEST 2006

Dzisiaj dostałem wyciąg majowy. Z odsetkami 0,31 PLN i opłatą za
nieterminową spłatę zadłużenia - 50 PLN. Do wyciągu dołączona była
ulotka o loterii VISA, wydrukowana na kolorowej drukarce laserowej
(bogaty ten bank - a może dla tych kilkunastu posiadaczy kart
kredytowych Ideal nie warto było angażować offsetu i drukarni? ;-).

Właśnie złożyłem reklamację drogą telefoniczną. Oczywiście po
zalogowaniu się numerem rachunku i telekodem musiałem jeszcze podać
pełny numer karty, adres do korespondencji i datę urodzenia, bo pani
dysponentka z call-centra Fortis Banku dane kart kredytowych musi
sprawdzać i weryfikować "w innym systemie"

Jakby tego było mało - na początku lutego spacerując po Katowicach
zaszedłem do Filii Fortisa na ul. Kościuszki, gdzie po okazaniu nowego
Dowodu Osobistego pracownik wypełnił formularz zmiany danych
osobowych, z nowym numerem dokumentu, dodatkowo przy mnie wpisując
nowy numer do systemu. Miesiąc później po zalogowaniu do Pl at nety
stwierdziłem, że w systemie jest nadal stary numer. 09.03.2006 o 18:20
wysłałem zapytanie:

Temat:  Numer dowodu osobistego
Treść:  Witam! Ponad miesiąc temu aktualizowałem w FOKI w Katowicach
numer dowodu osobistego. Dlaczego w profilu w Planet nadal widnieje
stary numer?

Już 12.03.2006 o godz. 03:16 (w nocy :) nadeszła odpowiedź:
Temat:  Dotyczy: Numer dowodu osobistego
Treść:  Szanowny Panie, Korespondencja została przesłana w celu
wyjasnienia. Po otrzymaniu informacji niezwłocznie Pana poinformujemy.
Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy.