[Karty] Bez krawata nie wpuszczamy :-| ?

Kamil Jońca kjonca at megapolis.pl
Fri Jun 2 13:31:30 CEST 2006

Jak wiecie zadałem niedawno BZWBK pytanie o co chodzi z przekazywaniem
danych mojego brata - użytkownika karty dodatkowej do BIK.

Oprócz tego staram sie w BZWK o kredyt hipoteczny. Wszystko szło dobrze,
zdolność jest, trzeba tylko papierka z kasy mieszkaniowej ING BSK, bank
niby współpracuję z deweloperem (co chyba przekłada się tylko na mniej
papierkologii) więc nie powinno być problemu.

Az wczoraj wieczorem dostałem maila, że

"Uprzejmnie informuję, że Centrum Kredytowe podjęło decyzję negatywną odn.
Pana wniosku."

W dalszej części maila była uwaga sugerująca, że nie chodzi o dane dochodowe, natomiast zero wyjaśnienia, o co właściwie.

Zrobiłem rachunek sumienia, ale nic mi nie przyszło do głowy poza:
1. "klient w krawacie jest mniej awanturujący się"
2. deweloper ma problemy

Trudno w tym momencie, nie pomyśleć, że miało to związek z moją upierdliwością ...

KJ