[Karty] Karty dodatkowe w BZWBK

Kamil Jońca kjonca at megapolis.pl
Thu Jun 1 09:37:29 CEST 2006

Dawid Kulbicki wrote:

> Rzeczywiście nie ma nic w Regulaminie ani w umowie (sprawdziłem).
> Jeśli we wniosku nie było takiego upoważnienia to nie widzę podstaw do
> dokonania wpisu w BIK. BTW jaki to jest wpis?

Przeczytałem aneks. Stoi tam, ze udzielam bratu pełnomocnictwa do
wykonywania transacji w ciężar r-ku karty. I tyle.
Wpis _prawdopodobnie_  jest taki, że brat jest współkredytobiorcą.
Prawdopodobnie, dlatego, że sprawa wyszła, przy jego staraniu się o
kredyt hipoteczny, więc raport BIKu jest w banku. I tak dobrze, że bank
kazał mu tylko zlikwidować  kartę, a nie posłał na drzewo.

KJ