[Karty] Visa Alma GE Money Bank

Tomasz Staszewski tstaszewski at poczta.fm
Thu Jun 1 06:03:57 CEST 2006

Użytkownik Michał Leśniak napisał:

> Co ciekawe, to juz druga KK z sugestią jej aktywacji za pomocą wypłaty z
> bankomatu. Przy karcie Millenium dopiero awantura zrobiona
> niedysponentce pozwoliła na jej aktywację bez bankomatu.

Nie wiem co chcesz od Millennium, ale oni mają napisane "Najprostszym
sposobem na aktywację Twojej Karty Jest dokonanie nią dowolnej operacji
z użyciem PIN-kodu, np. operacji w bankomacie". Może to być np.
niezwiązane z żadną prowizją sprawdzenie dostępnych środków. Jakby np.
Neste akceptowało Amexa to bym mógł kartę aktywować tankując wachę:-)

pzdr

Tomek

P.S. Nie to żebym jakoś specjanie lubił Mille, ale jak ktoś wie czego
chce i jest w stanie "postawić się" niedysponentce to nawet idzie się
dogadać. Jak nie będzie mogła znaleźć procedury to będzie tak długo
dzwonić, aż się dowie...