[Karty] Citek zaciska pasa ?

Michał Leśniak michall at isn.pl
Sat Jan 28 16:47:07 CET 2006

Aktualny numer CitiPhone podawany przez agentów i przesyłany wraz z
kartą to 0801 6 22484. Chyba od niedawna, bo numery podawane na
stronie www to 0801 3 22484 i 022 692 22484.

Co ciekawe - konsultantka na moje pytanie czy jest inny numer niż 0801
6 odpowiedziała, że nie (pierwsze kłamstwo).
Na moje uzasadnienie, że to bardzo kosztowny numer, pani stwierdziła,
że kosztuje tyle co rozmowa lokalna. Następnie zostałem przesłuchany
pytaniami w stylu - skąd wiem, że ten numer jest droższy :).
Ponieważ szedłem z zaparte, konsultantka skonsultowała się z siłą
wyższą, która potwierdziła że koszt połączenia to tylko jeden impuls
(drugie, skonsultowane kłamstwo).

Musze powiedzieć, że jak na mój pierwszy kontakt z CitiPhone, to sporo
kłamstw.

Czy Citi ma tak zawsze ?

Michał