[Karty] Re: rozliczenia agent wydawca

Sebastian Malarz sebmal at onet.pl
Fri Jan 27 00:52:30 CET 2006

> nie wiem co tu wyjasniac, ale zjawisko to by było, gdybyś dostał w
> piątek (przed sobotą) :P

:-)))

Racja, też nie wiem co tu wyjaśniać. Miałeś umowę z PolCard-em, więc tam
poczytaj jakie miałeś terminy otrzymania przelewu za zrealizowane
transakcje.
Nie wiem co w tej umowie było, ale nie sądzę aby było tam, że termin
przelewu
zależy od terminu, w którym PolCard otrzyma pieniądze po rozliczeniu
transakcji, bo przecież każda transakcja mogła się rozliczać przez przeróżne
systemy (krajowe typu KSR, NNSS, DCSS czy zagraniczne Visa lub MasterCard
czy inne, w zależności jaką kartą była płatność). Nie wyobrażam sobie, aby
jakiś duży sklep, realizujący dużo transakcji, otrzymywał za dany dzień
przelewy w przeróżnych terminach, uzależnionych od tego kiedy i przez jaki
system PolCard rozliczył transakcje.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz