Re: [Karty] Re: jak to z KK i PZ było

Michał Leśniak michall at isn.pl
Mon Jan 23 14:44:16 CET 2006

Ciąg dalszy PZ i KK.

Pieniądze z PZ wróciły na mój rachunek w banku ( po 3 dniach od
złożenia wniosku o ich zwrot), ale nie ściągnęły się z rachunku karty.
Co więcej właśnie skończył się okres obliczeniowy karty kredytowej w
którym uwzględniono fakt, że spłaciłem część zadłużenia.
Przypuszczam, że pieniądze zejdą z rachunku karty w kolejnym okresie
rozliczeniowym.
Gdyby tak było, można by w nieskończoność pożyczyć dowolną kwotę <
1000 euro w gotówce z karty kredytowej. Fajne.

O zmianach statusu sprawy będę informował na bieżąco,

pozdrawiam,

Michał