[Karty] jak to z KK i PZ było

Michał Leśniak michall at isn.pl
Mon Jan 16 18:22:59 CET 2006

Karta kredytowa BPH ma mozliwość spłaty za pomocą
polecenia zapłaty (dla ortodoksów DD). Jest to bardzo sympatyczne, ale
niesie ze sobą pewne zagrożenie.
Pewnego razu spłaciłem kartę sam wcześniej (z karty Millenium :) ) i
dopilnowałem, żeby na rachunku z którego spłacała się karta BPH było
mniej pieniędzy niż wynosi wysokość zadłużenia.
W dniu spłaty widzę, że jednak coś się ściągnęło. Jakaś kompletnie
abstrakcyjna kwota, mniejsza niż zadłużenie, ale większa niż spłata
minimalna.
I co się okazało po krótkim śledztwie ?

Mój dług wynosił więcej niż 1000 eur, która to kwota jest górnym
limitem PZ. W
związku z tym został podzielony na części. I ta mniejsza, ponieważ
miała pokrycie na rachunku, została zdjęta.
W ten sposób zostałem znienacka na miesiąc pozbawiony gotówki. Co
gorsza, właściwie nie mam czego reklamować.
Edukacja kosztuje.

Koniec bajki jak to z PZ i kartą kredytową było,

Michał