[Karty] Karta z wyświetlaczem

Dawid Kulbicki dkulbicki at wp.pl
Mon Jan 16 14:58:32 CET 2006

Chyba jeszcze nie było:

http://www.frazpc.pl/komentarze/news/15811-Karta_kredytowa_z_wyswietlaczem_LCD

"Karta kredytowa z wyświetlaczem LCD

 Aveso pokazało prototyp inteligentnej karty kredytowej o nazwie Aveso Smart
Card. Nowość została wyposażona w niewielki wyświetlacz LCD oraz przyciski.
Według producenta karta oferuje dodatkowe zabezpieczenie w postawi tzw.
wewnętrznego kodu PIN, który wpisywany jest przed umieszczeniem karty w
bankomacie czy czytniku sklepowym. Zaimplementowany wyświetlacz LCD
informuje z kolei użytkownika o dacie ważności karty oraz kwocie pieniędzy,
która została do dyspozycji."

Wydaje mi się, że autor newsa trochę przekombinował. Zastosowanie takiej
karty to raczej elektroniczna portmonetka, chociaż jestem w stanie sobie
wyobrazić kartę kredytową lub jakieś rozwiązanie multiaplikacyjne.

A tu na stronie producenta:
http://www.avesodisplays.com/sol/smart_cards.html

--
Dawid