Re: [Karty] Re: Spór otypologię - Allekarta

Dawid Kulbicki dkulbicki at wp.pl
Sat Jan 7 15:18:48 CET 2006

Sebastian Malarz wrote:

> Nie, gdyż np. można wydać kartę Visa Classic płaską.

No i o to mi chodziło. Taka informacja gdzieś mi się obiła o uszy, ale nie
byłem pewien. A nie wiesz jak to jest w przypadku Allekarty? A może są w
Polsce jakieś inne płaskie classiki? Tylko w takim razie po czym poznać czy
dana karta jest classiciem, czy electronem (oczywiście w sytuacjach
wątpliwych)?

--
Dawid