Re: [Karty] Bankomaty też okradają

Jarosław Lech news.list at block.punkt.pl
Thu Jan 5 19:00:36 CET 2006

----- Original Message -----
From: "Boguslaw Lados" <blad at pingwin.waw.pl>
To: "Karty platnicze" <karty at listy.icm.edu.pl>
Sent: Thursday, January 05, 2006 6:40 PM
Subject: Re: [Karty] Bankomaty też okradają

> From: "Jarosław Lech"
> (.....)
>
> przeciez to mozna zrobic z dokladnoscia do paru minut
> - po ostatniej operacji :-)
> a potem sprawdzic nagrania kamer - nie wierze zeby ich nie bylo

    A ja wierzę - u nas na prowincji :-) bankomaty Euronetu to tak stare
maszyny, że wątpię, by pochodziły z czasów, kiedy standardowo były
wyposażane w kamery :-)
    Chyba że chodzi Ci o kamery w realu - jeśli tak, to poczytaj sobie
komentarz do artykułu w opolskiej GW:
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=65&w=34389204&a=34394753
    Już prędzej należałoby się czepić realowskich ochroniarzy, bo od
wejścia do części samoobsługowej (i stanowiska reklamacji), gdzie zawsze
któryś z nich się kręci, jest kilka, najwyżej kilkanaście metrów.
Ewentualnie pretensje można mieć do obsługi depozytu, bo bankomat jest
na wyciągnięcie ręki i będąc tam nie można nie widzieć, że coś się przy
bankomacie dziwnego dzieje.
    O ile w ogóle działo się tam coś dziwnego na widoku publicznym.

--
         Lejak
jarol at konto.ODSPAMIACZ.pl