[Karty] Pytanie o automaty PKP Intercity

Adrian Kurowski adrian.kurowski at kartyonline.pl
Thu Jan 5 14:48:41 CET 2006

Grzegorz Podsiadło <empeg at podspodem.art.pl> napisał(a):

> Co do automatów biletowych, to właśnie wróciłem z Amsterdamu i okolic,
> a tam każda stacja obstawiona automatami do kupowania biletów. Z
> ciekawostek - z międzynarodowych kart działają tylko Maestro. Co
> nie zmienia faktu że wygoda wielka, tak samo jak wygoda co chwilę
> jeżdżących szybkich pociągów. Po tygodniu tam ciężko się przestawić.
> :/

A ja będąc miesiąc temu w Londynie również miałem okazję korzystać z
automatów biletowych i w przeciwieństwie do holenderskich maszynek tamte
łykały wszystkie standardy światowe (płaciłem Visą, MC i AmEx'em) oraz
oczywiście transakcje szły bez autoryzacji (z informacji uzyskanych od
polskich lokalesów wywnioskowałem, iż dziennie można machnąć jeden zakup na
jedną kartę, ale być może istnieje ograniczenie czasowe np. 12 godzin).

-adrian