Re: [Karty] KK Citka naprawdę bez opłat

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Tue Jan 3 23:56:29 CET 2006

> Nikt nie pisze, ale wreszcie KK Citi może być bez opłaty 6,5 zł. Jest
> to dość rewolucyjny krok. Może w końcu sobie taką zrobię ?

naprawdę bez opłat to ona będzie, jak w obliczu mojego szantażu za
parę miesięcy zrezygnują z opłaty za wznowienie :)))
ale fakt, można ją teraz wyrobić za 0 zł i nie brać kuriozalnych
ubezpieczeń. ja właśnie zrezygnowałem.
a dodatkowe ubezpieczenie karty (do ustawowych 150 EUR przed
zastrzeżeniem 48h lub 72h przy zdjęciu) jest teraz za darmo i dla
wszystkich.
wreszcie, po tylu latach, poczuli oddech konkurencji :)

PG