[Karty] Polbank EFG

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Tue Feb 21 00:12:38 CET 2006

> przecież od ręki wydają kartę kredytową tylko na dowód osobisty :)

tiaaa...
z pl.biznes.banki

Byłem dziś w Polbanku. Pytałem o kartę kredytową od ręki na gębę. Oczywiście
mili pracownicy, ale nie doświadczeni i dodatkowo nie znają się jak wypełnić
formularz. Karte kredytowe na gębę już do 2tys zł daja, a niedawno bylo 1tys zl.
Pozatym trzeba podać gdzie się pracuje, ile zarabia, kontakt do pracodawcy i
muszą skontaktować się z pracodawcą, który potwierdzi fakt zatrudnienia, a
dodatkowo musi być nr stacjonarny do pracodawcy i musi być koniecznie w książce
telefonicznej (lub na telefonicznej informacji). Obowiązkowo sprawdzanie w BIK.
Jak pracodawca odmówi potwierdzenia zatrudinenia (np. nie podaje informacji
przez telefon, to nie wydadza karty kredytowej).