[Karty] Re: Dopłacisz za kartę...

Sławomir Tomaszek sktom at biskupin.wroc.pl
Mon Feb 13 19:47:09 CET 2006

>  ale ja naprawdę się zastanawiam, dlaczego sklepy internetowe
> płacą te 2% za to, że bank w momencie wpływu płatności poinformuje ich
> linkiem SSL, że mogą odpytać serwer banku, czy płatność wpłynęła. Bo
> innych benefitów poza marketingowymi wodotryskami nie widzę. I pewnie
> z tego powodu nie nadaję się do pracy w banku.

Jak różne *transfery są realizowane tecnicznie to nie wiem, ale może
esklepy płacą za to, że mają udostępniany mechanizm który pozwala im
zrobić automat do sprawdzenia czy płatność została zrealizowana. A na
konto to się jakiś ludek musi zalogować, sprawdzić listę operacji,
dopasować płatność do zamówienia i te de. Przy kilku (kilkunastu)
transakcjach dziennie to nie problem, ale już przy podobnej ilości na
godzinę (kwadrans, minutę) to się robi ciężkie do ręcznego obsługiwania
zwłaszcza w trybie 24/7.

Pozdr.
--
 S.