Re: [Karty] Re: Dopłacisz za kartę...

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Mon Feb 13 16:22:18 CET 2006

> A Ty twierdzisz (przecież nie będziemy pisać wprost, że przeprowadziłeś
> wręcz atak ;) , że nie ma - zatem ustaliliśmy zgodnie, że nie ma :)))
> Jest mi naprawdę wszystko jedno co myślisz o tej usłudze :)

Krzysiek, popełniasz wielki błąd. To tak jak z tym dzieckiem co
wchodzi do salonu ferrari. Wiadomo że nic nie kupi, ale kto wie czy za
kilkanaście lat nie będzie milionerem...
A jak PJO zostanie szefem szefów wielkiego holdingu sklepów
internetowych? Wtedy będziesz go błagał żeby wziął twój marny
multitransfer ;)

PG