[Karty] RBPL - dziwne praktyki

Piotr Strzyzewski gucio at zeus.polsl.gliwice.pl
Sat Feb 4 00:36:34 CET 2006

On Fri, Feb 03, 2006 at 11:30:25PM +0100, Slawomir Bialek wrote:

> może zaksięgują z opóźnieniem (jutro, albo nawet w poniedziałek),
> ale z datą dzisiejszą, więc może się nie potrzebnie denerwujesz.
> ale gwarancji nie daję :)

Zwykle tak robili. W tym miesiącu jednak jakoś wyjątkowo topornie im to
idzie, bo moja spłata sprzed 4 dni ciągle wisi jako "Kwota
nierozliczonych wpłat" (co gorsza - wpłata w kasie banku). Ogólnie
odnoszę wrażenie że sformułowanie "on-line" dla nich nie istnieje.
Zawsze mam wrażenie, że "saldo końcowe" w historii jest liczone w nocy i
dopiero następnego dnia mam poprawne.

gucio

--
gucio -> Piotr Strzyżewski