[Karty] RBPL - dziwne praktyki

Leszek Zygmunt leszek at zygmunt.info
Fri Feb 3 23:10:10 CET 2006

Witam,

  swego czasu wyrobiłem sobie kartę w RBPL (VISA Classic). Tak się
  złożyło, że przyszedł czas, że musiałem z niej skorzystać.
  Termin spłaty przypada na dzisiaj... więc przezornie kasę puściłem z
  MultiB wczoraj. Niestety dzisiaj na koncie nadal pusto:(

  Miałem też jakieś zaskurniaki na koncie lokacyjnym. Puściłem je
  szybko (przed chwilą) na Mobilne, by spłacić KK. Niestety kasa z
  mobilnego na lokacyjne nadal nie przeszła (na lokacyjnym, z którego
  robiłem przelew "dostępne środki" umniejszono, "saldo" bez zmian. KK
  oczywiści spłacić nie mogę. R-linia czynna do 22.00 :(

  Pytania:
  1/ czy jest coś co mogę zrobić by spłacić KK w terminie (zostały 54
  min)??
  2/ czy to powszechna praktyka, że RBPL zarabia na Klientach na
  floacie?? (MultiB dotychczas zawsze puszczał mi kasę pierwszą sesją
  dnia, na któego ustaliłem przelew, więc nie mam powodów, by teraz
  upatrywać winy po jego stronie)
  3/ czy zna ktoś inny bank chcący obsługiwać "fizoli" oferujący im
  dostęp do konsultantów od 7 do 22??

  a czas ucieka... :(

--
Pozdrowienia,