Re: [Karty] Re: o kartowych kłopotach jeszcze

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Fri Feb 3 22:23:31 CET 2006

> <Chuck Norris mode>
>
> Warto mieć wyższy limit, cieciu :)
>
> </Chuck Norris mode>

A chcesz kopa z półobrotu? :)
Na limit nie narzekam, ale dwa bilety do Indii swoje kosztują.
Natomiast na pewno warto, aby Citibank prawidłowo rozliczał transakcje.
Bo właśnie przypomniało mi się, że jak tankowałem na Neste to też nie
umiało tego rozliczyć i blokada wisiała aż się wykespirowała. Co daje
mi powody aby przypuszczać, że wina w przypadku biletów nie leży po
stronie sprzedawcy, a Citka (innymi kartami biletów do Indii nie
kupowałem, ale na Neste i owszem tankowałem).

PG