Re: [Karty] Oszukańcze zasilenia kart prepaid (GSM)

Dawid Kulbicki dkulbicki at wp.pl
Thu Feb 2 23:51:03 CET 2006

Roman Habrat wrote:
> Jednak dość dziwna jest reakcja biura obsługi klienta w Erze, gdzie
> odmawiają
> przyjęcia zgłoszenia o tym (jako że zgłaszający okazał się ostrożny i
> szkody
> nie poniósł) czyli de facto odmawiają wszczęcia akcji prewencyjnej

A ode mnie przyjeli, bo nalegałem. Ciekawe jest też tłumaczenie konsultanta:
"Jeśli Pan się nie dał nabrać to nie ma przestępstwa". Ale dyskusja o
zasadach kodeksu karnego chyba nie ma sensu, ponieważ jedyną odpowiedzią na
rzeczowe argumenty jest: "Bo Policja nie chce przyjmować takich zgłoszeń"
:-)

--
Dawid