Re: [Karty] [Dziennik] Wszystkie rachunkiopłacimy w bankomatach

Adrian Kurowski adrian.kurowski at kartyonline.pl
Sat Dec 9 11:55:47 CET 2006

From: "Maciej Bebenek" <maciej_b at komorka.org>

> To będzie rewolucja. Nowe bankomaty zmienią nasze przyzwyczajenia
> płatnicze.

eeee tam... ja tam wolę wieczorem sobie siąść z piwkiem przed kompem,
odpalić ebank i wklepać faktury... zresztą jakby się ludziom zmieniły
przyzywczajenia to znowu staną w kolejce tylko, że tym razem do bankomatu :]

a tak swoją szosą to rozumiem, iż taka transakcja będzie traktowana jako
gotówkowa (złożenie), co by obniżyć koszty transakcyjne, a tym samym jej
ewentualna atrakcyjność dla mnie jest żadna, bo z definicji nie płacę
kartami debetowymi

pozdro

-adrian