[Karty] poczta

Piotr J. Ochwal piotr.ochwal at gmail.com
Sat Dec 9 10:30:07 CET 2006

> ja zamierzam reklamować list polecony priorytet wysłany 3 tygodnie
> temu, który wchłonęła pocztowa czarna dziura.

Usługę pocztową traktuje się jako niewykonaną, jeśli do doręczenia lub
zaawizowania przesyłki rejestrowanej nie doszło w terminie 14 dni od
daty nadania.

> jak go odnajdą i oddadzą zamiast odszkodowania to się wk... albowiem
> zawierał pakiet wojażer (2 przejazdy), który traci swoją ważność na 24
> godziny.

Jeśli ją odnajdą, to poczta ci tylko zwróci pobrane opłaty. Jeśli nie
odnajdą - możesz żądać odszkodowania do 110 zł. Co do odszkodowania za
szkodę na zasadach ogólnych - musisz iść do sądu.
--
pjo