[Karty] poczta

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Fri Dec 8 19:58:07 CET 2006

Witam,
przepraszam że tutaj, ale na pocztową listę nie mogę napisać (może
ktoś wie dlaczego?)

Final-Recipient: rfc822; poczta at listy.icm.edu.pl
Action: failed
Diagnostic-Code: X-Postfix; host listy.icm.edu.pl[193.219.28.245] said: 550
 5.7.1 Blocked by SpamAssassin (in reply to end of DATA command)

Chyba powoli nadchodzi już ta emailowa apokalipsa (ilość spamu oraz
filtry antyspamowe wrzucające w czarną dziurę nie tylko spam
uniemożliwią normalną komunikację).

A pytanie jakie chciałem zadać na liście pocztowej brzmi:
czy reklamację poleconego który był zaginął muszę złożyć w UP, w którym
nadawałem przesyłkę, czy mogę w dowolnym innym (szczególnie mieście i
województwie)?

PG