Odp: Re: [Karty] PZ według KK GE Money bank

Roman Habrat Roman.Habrat at asseco.pl
Fri Dec 8 10:12:33 CET 2006

PJO - zapisano w dniu 2006-12-08 09:04:17:

> wystarczy, że jest w Ustawie

> Czyli - zgodnie z KC i judykaturą - do poniedziałku.

OK. Ja nieco zmodyfikuję i uzwięźlę moją odpowiedź na pytanie Michała
("Czy GE po prostu ma błąd w systemie?").
Otóż nie jest błędem sposób wykonywania PZ na spłatę kwoty minimalnej,
lecz jest błąd w algorytmie sprawdzającym przekroczenie terminu
w celu określenia czy naliczyć odsetki. Reklamuj.