Re: [Karty] PZ według KK GE Money bank

Michał Leśniak michall at isn.pl
Fri Dec 8 00:25:51 CET 2006

From: "Piotr J. Ochwal" <piotr.ochwal at gmail.com>

> Powyższa klauzula jest niezgodna z Art. 115 KC.
> Ale do tego, że w bankach i na poczcie nie potrafią obliczać Terminu
> zdążyliśmy się chyba wszyscy przywyczaić.

Nie znalazłem takiej klauzuli w regulaminie GE. Jest tylko tekst, że
mam spłacić kartę najpóźniej do terminu spłaty.
Co więcej, konsultant przekonywał mnie, że PZ miał oczywiście
zadziałać dopiero w poniedzałek, bo to pierwszy dzień roboczy po
terminie spłaty. Tak jak pisałem, ręczna spłata w poniedziałek
spowodowała naliczenie odsetek.

pozdrawiam,

Michał