[Karty] e-purse w Rybniku?

Mariusz A. Jasiński mja at onet.pl
Tue Aug 1 09:32:53 CEST 2006

Użytkownik Piotr J. Ochwal <piotr.ochwal at gmail.com> napisał:
>A już w jakimś miejśce funkcjonuje podobne rozwiązanie, czyli BILET
>KMktóry trzeba "odbijać" przy wejściu i wyjściu?
>
>Zastanawiam się też, co się stanie, jeśli wysiądziemy nie odbijając
>"wyjścia" z pojazdu - czy skasuje jak za przejazd do końca trasy?

to są szczególiki rozwiązania,
chodzi mi o to że karty elektroniczne w komunikacji już się stosuje,

wydaje mi się że dwukrotne odbijanie z punktu widzenia pasażera będzie upierdliwe,
pytanie czy koszty będą liczone za ilość przejechanych przystanków czy za czas przejazdu, jeśli to drugie to znów pasażer będzie płacił za spóźnienia

MJ