[Karty] Re: Zagadka PJO

Sebastian Malarz sebmal at onet.pl
Thu Apr 27 00:23:31 CEST 2006

Ta odpowiedź NIE jest prawidłowa :-)

> SebMal chyba taka ma. A ja do dzis zaluje, ze sobie u nich konta wtedy
> nie zalozylem :(

A ja sobie założyłem parę lat temu konto - niby takie sobie, zwykłe konto
osobiste... Ale od momentu jego otwarcia, nazwa banku, który prowadził
dla mnie moje konto zmieniała się znacznie więcej niż trzy razy:

1. Konto założyłem w banku o nazwie: Bank Creditanstalt SA
2. Następnie nazwa nieco się zmieniła na nową: Bank Austria Creditanstalt
Poland SA
3. Pewnego smutnego dnia odkryłem nową nazwę, po prostu: Powszechny Bank
Kredytowy SA
4. Łączenia banków końca nie było i bank znów nazwał się inaczej: Bank
Przemysłowo-Handlowy PBK SA
5. Dziś podobno bank nosi dumną nazwę: Bank BPH SA
6. Jak bank nazwę będzie nosił jutro? Tego chyba nie wie jeszcze nawet
prnews.pl :)

Nie wiem czy istnieje jakieś inne konto w Polsce, którego bank zmieniałby
swoją nazwę tyle razy :)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz