Re: =?iso-8859-2?Q?Re:_[Karty]_Diners_Club_-_prosz=EA_bardzo, _z=B3=F3=BF_wniose_k_i_?= czekaj w nieskończoność.

Marcin Nowakowski mcr at wroclaw.net.pl
Mon Apr 24 19:49:28 CEST 2006

Dnia 2006-04-24 13:57, osobnik Karol Zwiruk stwierdził, iż:
> Wymogi dotyczące dokumentów, jakie stawia swoim przyszłym Klubowiczom
> Diners
> Club i procedury weryfikacyjne, są bardzo rygorystycznie przestrzegane ze
> względu na wyjątkowo wysokie limity do karty przyznawane każdemu
> posiadaczowi.

Totalna bzdura :)
1 - nikt się ze mną nie kontaktował podczas całej "procedury",
2 - jak się po miesiącu upomniałem, to im się przypomniało (kilka minut
po wysłaniu maila), że jednak chcą dodatkowych dokumentów
3 - później znów się upomniałem i dostałem odmowę.
Idę o zakład, że pewnie bym poczekał z pół roku najmniej, jeśli bym się
nie dopominał.
Jakaż to weryfikacja trwa półtora miesiąca? Tyle, to nawet nie
weryfikuje się firmy biorącej kredyt na kilka milionów.
Diners to ściema, to firma która o obsłudze klienta nie ma pojęcia. Ja
to już wiem, na pewno dowiedzą się o tym wszyscy Ci, którzy będą mnie
pytać o ten plastik.

BTW, 15tyś to jest "wyjątkowo wysoki limit"?;-)

--
Marcin Nowakowski
MCR at IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105