=?iso-8859-2?Q?Re:_[Karty]_Diners_Club_-_prosz=EA_bardzo, _z=B3=F3=BF_wniose_k_i_?= czekaj w nieskończoność.

Karol Zwiruk karol at zwiruk.pl
Mon Apr 24 13:57:37 CEST 2006

Marcin Nowakowski <mcr w wroclaw.net.pl> napisał(a):
> Przeszło miesiąc temu naszło mnie (skuszony ubezpieczeniami) na
> wyrobienie
> sobie karty DC. Poczytałem regulamin, umowę, wyglądało dość fajnie.
> Mailowo  ustaliłem dokumenty, które będa im potrzebne, skompletowałem i
> zgodnie z życzeniem konsultanta (czy jak to się u nich nazywa) wysłałem
> na Senatorską do Warszawy. (...  ciach .......)

Marcin - pozowliłem sobie przekazać Twojego maila do DC, oto odpowiedź (tak
długo czekałeś nie ze względu na olewajstwo, tylko ze względu na
weryfikowanie i sprawdzanie dokumentów czyt. zdolności kredytowej):

Szanowny Panie Redaktorze,

Firma Diners Club proponuje swoje karty osobom, które przywiązują dużą wagę
do finansowej niezależności, elastyczności i bezpieczeństwa. Stąd też
między
innymi niezwykle atrakcyjny, kompleksowy pakiet ubezpieczenia w każdej
podróży zagranicznej przysługujący każdemu posiadaczowi karty.

Diners Club Polska nie jest jednak bankiem. Co ma swoje wady i zalety.
Zaletą jest wysokiej jakości obsługa klienta w jednym miejscu i czasie,
perosnalny
kontakt z tymi samymi osobami, nieodsyłanie naszych Klubowiczów do innych
oddziałów, szybka obsługa przez stałego doradcę, a wadą dłuższy okres
rozpatrywania wniosku o kartę, niż trwa to w przypadku złożenia wniosku do
naszego banku partnerskiego. Dzieje się tak ze względu na to, iż procedury
jakie są wymagane do sprawdzenia każdego klienta, wymagają czasu.

Wymogi dotyczące dokumentów, jakie stawia swoim przyszłym Klubowiczom
Diners
Club i procedury weryfikacyjne, są bardzo rygorystycznie przestrzegane ze
względu na wyjątkowo wysokie limity do karty przyznawane każdemu
posiadaczowi.

Z poważaniem,

Monika Masztakowska
PR&Marketing Manager

Diners Club Polska Sp. z o.o., ul. Senatorska12, 00-082 Warszawa,

Karol Żwiruk
Świat Kart http://KartyOnLine.pl