[Karty] Diners Club - proszę bardzo, złóż wniosek i czekaj w nieskończoność.

Marcin Nowakowski mcr at wroclaw.net.pl
Fri Apr 21 20:02:38 CEST 2006

Przeszło miesiąc temu naszło mnie (skuszony ubezpieczeniami) na wyrobienie
sobie karty DC. Poczytałem regulamin, umowę, wyglądało dość fajnie.
Mailowo  ustaliłem dokumenty, które będa im potrzebne, skompletowałem i
zgodnie z życzeniem konsultanta (czy jak to się u nich nazywa) wysłałem na
Senatorską do Warszawy.
Wysłałem i nic. Cisza. Minął tydzień, drugi, na wszelki wypadek zapytałem,
mailowo, czy dokumenty raczyły dojść do DC. Tak, sukces! Otrzymali je.
Myślę sobie - fajnie, w regulaminie piszą, że w ciągu 14 dni otrzymam
decyzję, a tu mija mniej więcej tyle i dopiero się dowiaduję, że mają moje
dokumenty :)
Pytam się więc o co chodzi - przygotowują kartę z LOTem i nie mają czasu na
pierdoły, jakimi są decyzje ;)
Minął miesiąc i, trochę zaniepokojony, znów dopytuję mailem "co z moim
wnioskiem". "Wszystko dobrze", odpowiada Pan konsultant, proszę tylko o
dostarczenie dokumentów w postaci PITów za rok 2004 i w zasadzie, to opinię
bankową, którą otrzymaliśmy i uzgodniliśmy że będzie ona ok też proszę
wymienić na wyciągi bankowe za 6 m-cy. Świetnie, mówię sobie, ciekawe, czy
gdybym nie zapytał, to by się zorientowali kiedyś sami co się dzieje z
wnioskiem.
Dosłałem oczywiście dokumenty i (tak, tak) znów cisza. Pojęcie
"profesjonalizm" w Diners Club Polska ma dość specyficzne znaczenie.
Wkurzony tym wszystkim wysłałem ponownie zapytanie co z moim wnioskiem i
otrzymałem odpowiedź, tym razem od Pani Head of Customer Service, że z
przykrością informują... (bla, bla, bla).
Nie ukrywam, że sama decyzja zaskoczyła mnie, natomiast poziom obsługi? Idę
o zakład, że otwierając ROR w PKO BP byłbym obsłużony dużo, dużo lepiej,
niż wnioskując o plastik za 300zł w tak "profesjonalnej" firmie, jaką jest
DC.
Nikomu nie polecam, chyba, że ktoś lubi poczuć się olewany. Ja DC omijać
będe z daleka i zadowolę się moim Mastercardem, na którym zwiększyłem sobie
limit.

--
Marcin Nowakowski
MCR at IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105