Re: [Karty] Citi zmienia rozliczenia kartowe zagranicą

Witek Dębicki witek at world.pl
Thu Apr 20 20:43:02 CEST 2006

Filip Wyszomirski <fwy at inetia.pl> wrote:
> Ponadto w cenniku pojawiła się notatka:
> "W przypadku transakcji ... poza obszaremn UE KK VISA, a dokonanych w
> innej walucie niż USD, Bank dolicza ... opłatę za przewalutowanie
> 0,84% wartości transakcji." Dla MC: Bank dolicza 0,03% wartości dla
> transakcji na obszarze Europy, poza Europą w wysokości 0,45% dla
> transakcji bezgotówkowych i 0,36% dla gotówkowych.
>
> Zatem nie dość, że wysokie kursy, to jeszcze dodatkowe i niejasne
> prowizje :-(

Eeee - mnie się wydaje, że nic się nie zmieniło, poza tym, że teraz ujawnili
prowizje. Moje doświadczenie potwierdza powyższe.
VISA citi zawsza miała kosmiczne kursy zagraniczne. Za to MC citi jest pod
tym względem bardzo znośny - w eurolandzie MC citi jest trochę droższy od
VISY mBanku/MultiBanku (chyba z tego co pamiętam około 3-4grosze).
Podobno Millennium jest tanie....