[Karty] case HSBC i innych banków

Adrian Kurowski adrian.kurowski at kartyonline.pl
Wed Apr 12 01:37:19 CEST 2006

Po HSBC i ichniej aktywnej w momencie wysyłki karcie dodatkowej, a także
zgłaszanych na liście przypadków Pekao SA oraz Citibanku z dużą
podejrzliwością podchodzę do każdego nowoprzesłanego plastiku. I zanim
posłusznie zadzwonię i aktywuję sprawdzam sobie w sklepie czy karta
przypadkiem nie jest już aktywna. I wiecie co odkryłem w ciągu ostatniego
tygodnia?

Iż karta BPHu jest nieaktywna, a dla odmiany karta kredytowa wydana przez
Centralę Polbank EFG jak najbardziej mimo, zapewnień na liście powitalnym o
konieczności jej aktywowania. Moją nieaktywną kartą z Polbanku machnąłem już
3 transakcje i zastanawiam się czy nie napisać do Konrada K. reklamacji. Jak
myślicie - pisać? :)))

Ach te banki... Sceptycyzm konsumencki w kontaktach z tymi instytucjami
silnie wskazany!

-adrian