[Karty] Re: "idealna" karta Fortis Banku

Wojciech Frabinski wflisty at interia.pl
Sat Apr 8 13:36:11 CEST 2006

Ja mam pytanie o "idealną" z innej beczki.
Jak wygląda karta zamówiona na wniosku pobranym ze strony Fortisa ?  Na tej
stronie i chyba na samym wniosku, znajduje się wizerunek karty z logiem
Fortisa. Natomiast na stronie www.idealnakarta.pl znajduje się wizerunek bez
loga banku - taką właśnie kartę dostałem, przesyłając wniosek pobrany z tej
strony.
Ciekawe czy Fortis ma dwa wizerunki, w zależności od tego na jakim wniosku
zamawia się kartę. Byłoby to dość dziwne, skoro jeśli z jednej strony nie
chcą łączyć nowego produktu ze swoją marką (świadczy o tym cała strona
idealnakarta.pl, mają też inny wariant wizerunku, dla tego samego produktu.

BTW - Ciekawe czy tak długi czas na otrzymanie karty (u mnie trwało to 3
tygodnie - no i jeszcze czas na otrzymanie PINu który wysyłają dopiero po
aktywacji) wynika z dużego zainteresowania, czy po prostu tak to u nich
jest. Widzieliście gdzieś reklamy tej karty ?

WF