[Karty] dziwna automatyczna splata w mbanku

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Sat Apr 8 00:30:39 CEST 2006

Ostatni wyciąg z mojej KK w mbanku osiągnął saldo 2622,75.
Zanim nadeszła data automatycznej spłaty spłaciła się kwota 423,11
(tytułem uznania karty przez sprzedawcę).
Spodziewałem się zatem pobrania z ekonta kwoty 2622,75-423,11=2199,64.
Tymczasem mbank pobrał 2320,20. ni w p...ietruszkę ni w oko.
Czy ktoś ma może jakieś pojęcie co to za dziwne 120,56 zł więcej mnie dopadło?
może ktoś się z czymś podobnym spotkał. na mlinię nie chce mi się
dzwonić bo po pierwsze jestem leniwy :) a po drugie i tak się tam nic
nie dowiem jak sądzę.

PG