[Karty] Re: "idealna" karta Fortis Banku, czyli chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zwykle

Piotr J. Ochwal piotr.ochwal at gmail.com
Fri Apr 7 13:53:58 CEST 2006

> ...317 KARTA KREDYTOWA-BIEŻĄCE ZADŁUŻENIE

Chyba działa! Własnie zalogowałem się do Fortisowego IVR i wybrałem
"odsłuchanie salda rachunku" podając jako "rodzaj rachunku" właśnie
317, i... usłyszałem kwotę aktualnego zadłużenia i dostępnych środków
:) Ale historii się nie da odsłuchać - system twierdzi, że "w ciągu
ostatniego miesiąca nie było żadnych operacji na rachunku" :-)