Re: [Karty] Re: "idealna" karta Fortis Banku, czyli chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zwykle

Piotr J. Ochwal piotr.ochwal at gmail.com
Thu Apr 6 13:52:01 CEST 2006

> Ależ PJO. Na to pytanie odpowiedź uzyskałeś - ponieważ jest ona
> produktem niezależnym od rachunków. Kolejnym pytaniem jakie powinieneś
> zadać jest: cóż mam uczynić aby ją zobaczyć :)

Ty, ale ja se teraz doczytałem umowę i faktycznie wygląda na to, że
wskazany w umowie "rachunek spłat" nie jest rachunkiem "karty", a
jedynie rachunkiem, na który mam dokonać spłaty, a bank już to sobie
wewnętrznie rozksięguje :-)))

Czyżby Fortis wynalazł kartę kredytową, która funkcjonuje bez
rachunku? ;-)

Żeby było śmieszniej - kompletny egzemplarz umowy o korzystanie z
karty kredytowej mam tylko ja. Bardzo to miłe ze strony banku :)