[Karty] Re: "idealna" karta Fortis Banku, czyli chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zwykle

Piotr J. Ochwal karty at ochwal.net
Thu Apr 6 13:03:02 CEST 2006

Piotr J. Ochwal wrote:
> Z poczty wewnętrznej Planet:

Dalszy ciąg serialu:

Wiadomość odebrana
Data:   05.04.2006 14:41
Temat:  Dotyczy: Re: Dostęp do informacji o rachunku karty kredytowej Ideal
Treść:  Szanowny Panie

Nie widzi Pan karta kredytowej Ideal, ponieważ jest ona produktem
niezależnym od rachunków posiadanych w Fortis Bank Polska.

Pozdrawiam
Bartłomiej Szczepkowski

   Użytkownik: Ochwał
   Oddział: 3060
   Napisał: 05.04.2006 14:37
   Tytuł: Re: Dostęp do informacji o rachunku karty kredytowej Ideal
   Treść:
   > Szanowny Panie
   >
   > Dziękujemy za nadesłaną korespondencję. Uprzejmie
   > informujemy iż w chwili obecnej karta kredytowa Ideal nie jest
   > widoczna w systemie planet.
   >
   > Pozdrawiam
   > Bartłomiej Szczepkowski

   Dobra. Ale teraz skup się Pan i odpowiedz na pytanie, które zadałem:
   DLACZEGO nie widzę tej karty w systemie Planet?