[Karty] Re: EasyJet - prowizja za płatność kartą

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 19 Sep 2005 13:13:08 +0200

Krzysztof Kowalski wrote:
> Ja sprawdzałem debetową Visą Classic Multi i jest tak jak pisze Dawid -
> pobiera prowizję. A teoretycznie nie powinno :)

Pewnie chodzi o to, że za transakcje kartami z krajów dzikich (np.
Polska) w których IF jest priocentowa - pobierana jest prowizja
procentowa, a z krajów cywilizowanych - niewielka i stała.

Swoją drogą - ktoś wie, ile musi oddać bankowi np. angielskiemu taki
PolCard, w którego punkcie ktoż zapłacił kartą angielską i PolCard
skasował punkt (zgodneiz umową) np. na 2,5% prowizji?