[Karty] Re: [Karty] EasyJet - prowizja za płatność kar tą

Dawid Kulbicki karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 19 Sep 2005 09:55:37 +0200

> Czy ktoś z Was ma temat opanowany na "własnej skórze"?
> Chciałbym ustalić czy płatność VE Inteligo będzie darmowa? i czy jest w
> ogóle możliwa?
>
> -adrian

Z tego co słyszałem VE Inteligo zostanie potraktowana jak karty wypukłe i
obłata będzie naliczona. Podobno brak opłaty dotyczy tylko angielskich VE.
Ten wątek przewijał się już przez pl.biznes.banki. Nawet ktoś próbował to
wyjaśnić. Ale chyba nic z tego nie wyszło. Może coś się zmieniło od tamtego
czasu ale wątpie.

Może ktoś z naszej listy zajmie się wyjaśnieniem tej sprawy u źródeł?

Dawid