Odp: Re: [Karty] Allekarta

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 13 Sep 2005 23:38:17 +0200

Przemysław ? w dniu 2005-09-13 21:07:16:
> to fakt, BZ WBK ma chyba jedne z szybszych maszyn
> rekordziści w zwlekaniu na pozwolenie włożenia nowej karty to jak dla
mnie
> PKO BP i Euronet

Ja bym dorzucił bankomaty Pekao.

Ale... Witamy Opolanina!
Skoro już możesz pisać, to oświeć nas tu trochę.
Trzy tygodnie temu napisałem, że "przypuszczam,
że Przemkowi ktoś przechwycił hasło na Allegro
i narobił czynów karalnych na jego konto",
ale gdy dziś rzuciłem okiem na setkę negatywów
ciągnącą się od poczatku roku, to mnie trochę zatkało.
Temat wiodący to ponadmiesięczne opóźnienia.
Nawet przewijające się komentarze pozytywne podkreślają,
że trzeba mieć cierpliwość i stalowe nerwy.
Zupełnie nie rozumiem jak można w taki sposób
prowadzić interesy.